WWW.PERUNIKAPENANG09.BLOGSPOT.COM

WWW.PERUNIKAPENANG09.BLOGSPOT.COM

KUMPULAN (WIT) SINAR MUTIARA

KUMPULAN (WIT) SINAR MUTIARA
KUMPULAN SINAR MUTIARA

17 Jun 2010

MESYUARAT AGONG PERUNIKA

PULAU PINANG - Untuk makluman semua ahli PERUNIKA cawangan Pulau Pinang, setelah mesyuarat A/Jawatankuasa diadakan pada 15 June 10 tempoh hari, maka dimaklumkan mesyuarat Agong DWI Tahunan sesi 2010/12 PERUNIKA cawangan PPNG akan diadakan pada :-
Tarikh : 29hb June 2010
Masa : 1100 hrs
Tempat : Dewan Kelab Kilat Perai.

Bagi menjayakan perkara tersebut sama-samalah kita memberikan pandangan yang membina agar persatuan kita ini dapat diteruskan dengan jayanya.

Sila kemukakan usul-usul yang mana dirasakan ketidak puasan hatian tuan-tuan semasa mesyuarat diadakan nanti.

Gunakanlah platform ini yang amat mengalu-alukan komen terbuka dari tuan-tuan. Jangan bersikap baling tangan kiri sorok tangan kanan, yang mana dianggap orang tidak tahu siapa kita yang nick name.

Sekian . Fikirkan bersama demi kebaikan.

Terima kasih.

Pengarang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERUNIKA


TNB

BLOG INI ADALAH BLOG PERIBADI. SEMUA PAPARAN ADALAH PANDANGAN PERIBADI DAN TIDAK ADA KAITAN LANGSUNG DENGAN SEBARANG KENYATAAN RASMI DARI TENAGA NASIONAL BERHAD MAHUPUN POLIS DI RAJA MALAYSIA.

KETUA GERAKAN NEGERI JPKR TNB PULAU PINANG

KETUA GERAKAN NEGERI JPKR TNB PULAU PINANG
DZAHIRUDDIN HJ.HAMBALI

KATA-KATA ALUAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah s.w.t dengan limpahan rahmat, taufik serta hidayahNya. Saya menaruh harapan tinggi agar penubuhan Blog ini dapat menyampaikan serta berkongsi maklumat mengenai fungsi serta aktiviti-aktiviti di Jabatan Perkhidmatan Keselamatan & Risikan juga jabatan-jabatan lain di dalam Bahagian Korporat.Kepada semua anggota kerja agar mereka lebih jelas mengenai peranan dan fungsi dalam setiap Jabatan. Sesungguhnya kunci kerja ialah ‘kegembiraan’ di dalam melaksanakan kerja. Kegembiraan akan menimbulkan semangat kerja yang unggul dan berterusan. Jalinan dan jaringan kerja haruslah diikatkan sebagai ikatan kekeluargaan dalam apa jua urusan kerana ianya akan membawa keberkatan dan kejayaan Akhir kata saya berharap agar semua anggota kerja dapat melayari blog ini dan mendapat manfaat daripadanya.

“WE’VE GOT THE POWER-to serve, to deliver, to excel”

Dzahiruddin Hj.Hambali
Ketua Gerakan Negeri
JPKR TNB Pulau Pinang
--------------------------------------------------------------