WWW.PERUNIKAPENANG09.BLOGSPOT.COM

WWW.PERUNIKAPENANG09.BLOGSPOT.COM

KUMPULAN (WIT) SINAR MUTIARA

KUMPULAN (WIT) SINAR MUTIARA
KUMPULAN SINAR MUTIARA

25 September 2010

MENZIARAH AYAH KGN PPNG KEMBALI KERAHMATULLAH










PULAU PINANG - 21 SEPT 2010 -Anggota kerja JPKR zon Utara turut menziarahi ayah kepada KGN Pulau Pinang Dzahiruddin Hj. Hambali yang kembali kerahmatullah pada 21hb Sept 2010 jam lebih kurang 1700hrs di kampong Pasir Peneris Pasir Salak Kg. Gajah Perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERUNIKA


TNB

BLOG INI ADALAH BLOG PERIBADI. SEMUA PAPARAN ADALAH PANDANGAN PERIBADI DAN TIDAK ADA KAITAN LANGSUNG DENGAN SEBARANG KENYATAAN RASMI DARI TENAGA NASIONAL BERHAD MAHUPUN POLIS DI RAJA MALAYSIA.

KETUA GERAKAN NEGERI JPKR TNB PULAU PINANG

KETUA GERAKAN NEGERI JPKR TNB PULAU PINANG
DZAHIRUDDIN HJ.HAMBALI

KATA-KATA ALUAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah s.w.t dengan limpahan rahmat, taufik serta hidayahNya. Saya menaruh harapan tinggi agar penubuhan Blog ini dapat menyampaikan serta berkongsi maklumat mengenai fungsi serta aktiviti-aktiviti di Jabatan Perkhidmatan Keselamatan & Risikan juga jabatan-jabatan lain di dalam Bahagian Korporat.Kepada semua anggota kerja agar mereka lebih jelas mengenai peranan dan fungsi dalam setiap Jabatan. Sesungguhnya kunci kerja ialah ‘kegembiraan’ di dalam melaksanakan kerja. Kegembiraan akan menimbulkan semangat kerja yang unggul dan berterusan. Jalinan dan jaringan kerja haruslah diikatkan sebagai ikatan kekeluargaan dalam apa jua urusan kerana ianya akan membawa keberkatan dan kejayaan Akhir kata saya berharap agar semua anggota kerja dapat melayari blog ini dan mendapat manfaat daripadanya.

“WE’VE GOT THE POWER-to serve, to deliver, to excel”

Dzahiruddin Hj.Hambali
Ketua Gerakan Negeri
JPKR TNB Pulau Pinang
--------------------------------------------------------------